Benanneoldum benim kızımın da 15.88di sarılığı, ikinci gün başka doktora götürdüm doktoru tekrar tahlil yapmadı düşüyor dedi. saat başı kalkıp emzirdim geceleri. uyanmıyordu evet altını açtım topuklarını gıdıkladım hatta sıktım burnunu ve kulak memelerni okşayın en kötü ıslak mendille silin ayaklarını ve emzirirken çenesini alttan oynatın sürekli uyumasını en çok böyle engelliyorım ben. gündüzleri de memede kalsın sürekli endişe etmeyin geçiyor emince 😊