Ervanurun_annesi123 Benim bebeğim yazmış olduğum gibi çok sıkıntılar geçirdi.Kaslari da zayifti kendisi de çok zayıftı nöroloji doktorları baktı emar felan çekildi çok şükür yapılan her şey temiz cikti benimki sadece bi sey yemiyo yani biberon tutmuyor memeyi de kesmek zorunda kaldık ishal yapıyordu.Simdi kaşıkla ağzına verdiğimizde direk yutmuyor illa verdikten sonra ağzına emzik koymalıyız yatması için bu şekilde çok çok az mama iciuor doktorda yeterli görmedi beslenmesi beyin gelişimini de etkiler kendisini toparlayan kadar içtiği kadarını ağızdan verip içmeyen kısmı burnundaki ng borusuyla verelim dedi.Simdilik öyle yapıyoruz tabi bu süreçte hala enfeksiyonumuz var geçmedi maalesef o yüzden çok çok aşırı olmasa da iyi oldu gibi.Suan 6 bucuk aylik 5700 oldu doktor bu şekil bi iki ay devam edelim kilosu toparlayınız ağızdan beslenmesi artınca ng borusunu çıkarırız dedi.