Deryaliiiiiii Biliyormusunuz bu benim bebek kesinlikle suan 6 aylik yeni yeni 5 kilo oldu çok zayıf asla mama yemiyor alerjisi var denemediğim biberon kalmadı ama tutmuyor .Bizde çok hastalıklar atlattık rota ,covid,bronşit,bagirsak enfeksiyonu o yüzden mahvoldu çocuk. Doğduğundan beri ishaldi çok tetkik yapıldı sebep bulunamadı aylarca diyet yaptım yine geçmedi en son 10 gündür anne sütünü keselim dedi doktorlar kestik ishali biraz geçti.Meme veremiyorum mama içmiyor ek gıda zamanı ama sürekli ağızdan ilaç aldığı için çok korkmuş ağzına bi şey yaklastirsam kıyameti koparıyor asla yemiyor.Simdi burnuna ng borusu koydular onunla besliyoruz.Hastanede yattigimizdwn beri 1 kilo aldı ve bu o kadar gelisimine yansidi ki.Normalde benimki de ellerinden tuttugumuzda kafasını kaldirmiyordu doktorlar beslenme yetersizliği dedi şimdi besledikleri kilo aldıkça kafasını da kaldırdı keyfi de yerine geldi.Doktora götürsün içi rahat etsin nörolojik bi şey yoksa korkmasın kilo aldıkça yapar.Nasilki kiloları 3 4 aylik bebek kilosu gibiyse davranışları da maalesef öyle oluyo geç olsun da güç olmasın.Bizim bebeklerimiz her şeyi 1 2 ay geriden yapsın yeterki yapsınlar da.