Bize ilk kontrolümüzde dedi erken sünnet olması gerekebilir 1 yol içinde diye ay sonu 2. Kontrolde soracağım olmadı başka bir doktora daha giderim burda okudum da bizde de suratı kızarıyor ıkınır bi oluyor ben gaz yada kaka diyordum o hareketlerine çünkü çiş yaparken hiç ağlamıyor . Yine de şüpheye düştüm varsa uzatmadan yaptırırız 18 günlüğüz