Bora_Mom merhaba uzun süre önce yazmışsınız bu yorumu. Ben de dün doktora gösterdim doktor baya zorladı çok ağladı oğlum açıldı falan dedi. Dünden beri içim içimi yiyor yanlış bir şey mi yaptı diye. Çok az da kanlanmıştı. Ürolog değildi yapan doktor sağlık ocağının doktoruydu. Yanlış bir şey mi yaptı doktor diye çok korkuyorum. Her yerde ellemeyin geri itmeyin falan yazıyor. Büyüyünce kendi kendine başı çıkar falan diyorlar. Size ürolog aynı işlemi yapmış diye sormak istedim