2 aylıktan beri uyandırmam akşam 7-8 yer bazen 12 saat sonra yer hiç de bir sorun olmadı gelişiminde falan doktor uyandırma yat uyu daha ne istiyorsun böyle 7-8 tane büyütürsün demişti😂 vicdan yapmayjn uyandırmayın da artık o kendi uyanır. 6 aylık oldu keşke yine öyle tüm gece uyusa diye bakıyorum🫣 alışkanlık olur uyandırırsanız