Asleres Karar vermeniz lazım. Memeden mi keseceksiniz yoksa memeyi mi biraktiracaksiniz. Sabır isi. 15 aylıktı meme uyku iliskisini biraktirdigimda. İlk 10 gün inisli çıkışli. 3 4 hafta da düzene giriyor. Daha erkende girebilir tabi ki. Ben bu süreçte ilk başlarda sürekli yatak odasında emmek yok salonda emebikiriz diye günlük belki 100 kere sürekli tekrarladım. oyuncak kedisi var inanılmaz çok seviyor. İlk gece oynadık kitap okuduk tabi bunları uyku saatinden 45 dakika falan önce yatak odasında yaptık uyku saati geçip daha çok eziyet etmesin diye. Sonra ben kedisini döndürüp pis pis yapıp uyuttum. Bak kedi uyuyor anne uyucam baba uyucak tüm sulaleyi saydım tabi ki hemen meme dedi. Çünkü malesef öyle alistirmistim. Meme yok dedim. Ağladı ama öyle cigirircasina değil. Ben başladım sırtını sıvazlamaya elini yüzünü sevmeye. Yatağın içinde dönüyor ayağa kalkıyor arada ağlıyor. Derken iyice mayisti. 70 dakikanın sonunda daldı. Tamam dedim ama uyanınca napcam diken üstündeyim. Neyse uyandı. Gittim hemen. Asla kucağıma almadım çünkü emen bebek kucağa geldiğinde direk yöneliyor daha çok krize giriyor. Bak kızım kedi uyuyor kuşlar uyuyo derken poposuna pis pis yapıp geri daldırdım. İlk gün 2 3 kere uyandi. Bu bile başarıydi. 20 kere kalktığını bilirim. 2. Gün daha iyi geçti. 3 gün mesela daha zor oldu ama dönmedim. Babasıyla bu süreci ilerletmedim çünkü hiç unutmadı ve onu görünce daha çok ağlıyordu. Zordu ama tamamladım şükürler olsun.