Kızlarrr artık zor dayanıyorum , çalışmaya başladım ve gece emmeleri beni çok zorluyor . Bebeğim sürekli geceleri sanki yeni doğan gibi 3 saatte bir kalkıp emmek istiyor .artık onun ki alışkanlık oldu farkındayım .yemeğini iyi yiyen bir bebek. Aç olduğu iÇin uyanmadığına eminim. Tecrübeli annelere soruyorum gece emmesini nasıl kestiniz