Murez
Defne_123 Mama vermek senin benim elimde olan sebep değil ki hangi anne ister bebeğinden sütünü esirgemeyi ama olmayınca olmuyor işte ilk başlarda çok üzüldüm çok ağladım sütüm kesildi diye sadece 47 gün emzirebildim ileri derecede tiroid haşemeto hastasıyım ve ağır ilaçlar kullanıyorum sütümü kesti ilaçlarımı bıraktım doğum yapınca hastalığım ilerledi tekrar kullanmak ve biyopsi olmak durumunda kaldım 😑mama yiyende anne sütü içende büyüyor önemli olan sağlıklı olmaları kendimi böyle avutuyorum artık 🥰 mama verdiğim için bana demedikleri laf kalmadı bir sustum iki sustum artık susmuyorum konuşana veriyorum cevabını 😂