YaprakAslby sen bilirsin canım ama ben yapmam, her doktorun dediğini de koşulsuz kabul etmiyorum. Bol bol okuyorum en az 2-3 doktora danışıyorum. Başlayacaksan bile doktorunun dediği gibi tadımlık başla, yani bi kavanoz mama yedir dememiş. Tadım nedir bi çay kaşığı yoğurt ver bi çay kaşığı kadar muz ver yavaş yavaş bari öyle yap