Nevsevmom ya bebeğin ne istiyorsa ona göre davran ona stresini yansıtma ben de tam o dönemlerde o stresle mamaya başladım sütün yetmiyor aman gelmiyor dediler.. bilmiyorum belki doğru belki değildi sonra mastit oldum baktım sütüm varmış aslında ama kızım biberona be mamaya alıştı. Çok üzüldüm stres yaptım sonra baktım kızım böyle mutlu böyle rahat böyle karnı doyuyor tamam dedim böyle olsun yeter ki o ağlamasın üzülmesin gerilmesin.. aynı şekilde bende tabi. Anladım ki ben mutluysam o mutlu o mutluysa ben. Gelip geçiyor bu günler tabi sende kendinden geçiyorsun o ayrı.. zorlama bebeğini hiçbir şey için kendini strese sokma. Ben saat tutardım saati geldiğinde almazsa mamayı ağlardım yada saati geldiğinden uyumazsa zorla uyutmaya çalışırdım ama saldım artık ve biz böyle daha mutluymuşuz.. keşke en başından bunu yapsaydım. Rahat ol çok dediler ben yapamadım ama sen rahat ol☺️