Nevsevmom hayır emin ol biliyorlar aç çocuk uyumaz ya eskiden annelerimiz bizi saatli mi büyütmüş ağlamışız vermişler memeyi ne gezmelerinden kalmışlar ne işlerini aksatmışlar bence biz şimdi çok kasıyoruz ya ağlarsa ağlasın çık sen.. benim kızımda böyle ağlardı dışarda bende çıkmazdım çıkınca burnumdan gelirdi eve gelir asla dışarı çıkmayacağım dersim annem hadi derdi elim çıkalım derdi ertesi gün yine çıkardım yine sinirlenir dönerdim ama sonra noldu kızım alıştı şimdi eve girerken ağlıyor daha küçük dışarıdaki uyaranlar onu korkutuyor olabilir kucağında taşı kanguru o yüzden diyorum ama kendini ihmal etme germe yada sabret biraz daha az kaldı gülücüklü günlerine