Deletedmom737383 ananasss 🙈🙈 Galiba hayatımın en en en zor dönemi diyebilirim 🫠 gerçekten çok zor ama Allah bi şekil kolaylık veriyor ya🥰
ananasss Deletedmom737383 her zorluğun güzelliği de var rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin inşallah bebişlere
Deletedmom737383 ananasss Allah razı olsun canım benim Rabbim senin bebişine de sağlıklı ömürler nasip etsin❤️🤲
Bertugnunannesi ananasss nefret ettim emzikten… Benimkide tutmuyordu sonra bigün tutmaya başladı ve ertesi gün memeyi bıraktı günlerce ugrastırdı tekrar memeye dönene kadar… Belkide tutmaması daha hayırlıdır