Lalinn Canım bana da doktorum öyle söylemişti dinlemedim hepsini verdim meme biberon emzik hepsini alıyorlar. Emzik kesinlikle bebekler için çok önemli. Boğulma, yutkunma refleksi ve ilerki aylarda salya oluşumunda çok büyük etkileri var. Siz baya yenisiniz muhtemelen meme reddi yaşamayın diye söyledi doktorunuz 🙏