Burcurazufuk kesinlikle buna ihtiyacımız var. Dediğiniz her şeye katılıyorum. Çok seviyorum bebeğimi ama hayattan bezdim artık. Hayatımda hiç depresyona girmedim hamilelikte bile iyiydim, canım tatlı olmasına rağmen sezaryeni ondan sonraki sağlık sorunlarını bile kendimden beklemediğim kadar dayanıklı bir şekilde atlattım ama bu çocuğun her dk ağlamaları, tepinmeleri ve ona çare bulamamak beni mahvetti. Sabah eşim işe gitmesin istiyorum içime sıkıntı çöküyor ne yapacağım tek başıma bütün gün kızımla yine ağlayacak susturamayacağım, uyutamagacağım diye. Ki ben yalnız kalmayı çok seven biriydim. Ne aileme ne eşime aşırı bağımlı oldum. Şimdi yalnız kalmaya korkar oldum 😩 dediğiniz gibi almadığımız damla ilaç kalmadı. Bütün doktorlara götürdük hepsine bir sürü para döktük ama hiçbir çözüm bulamadık