pembehanm benim kızım da ya uyuyodu ya ağlıyodu. Gaz problemi de var ve sanırım kolik bi bebek.Sizin gibi ben de uyanacak diye korkar olmuştum artık. Şu an 2 ay 26 günlüğünüz. 2,5 ay itibariyle sanki ağlamaları azaldı. Eskisi gibi katıla katıla ağlamıyo. Sakinleştirmesi daha kolay oluyo. Umarım artık iyice kurtuluruz ağlamalardan. Darısı başınıza inşallah