Gmznr2909 haksız demeyelim de kadınlar bu dönemde biraz şımarmayı bence hakediyorlar. Eskiden olanlar tartışılamaz bile,kabul edilir yanı o. Eskiden doğurmak kadının göreviydi. Şimdi kadınlar bilinçli. Zaten önümde bi 9 ay var diyip naz yapıyorlar. Haklı olabilirler. Ama dediğinize şu yönden katılabilirim. Hamileyken nazımızın sevdiklerimize geçiyor olması gerek. Müşterilerimden olsun, arkadaş içinden olsun tavırları beni oldukça rahatsız eden hamileler de oldu. Sanırım siz onu kastediyorsunuz