Gmznr2909 şu yorumu hiç anlamıyorum ya eşimle aram gayet iyi, kendi evimde yaşıyorum ve psikolojik hiçbir problemim yok. Daha hamileliğimi bilmeden şalgam suyu aş eriyordum, gebeliği öğrenince anlam vermiştik marketin ortasında şalgam şişesini kafama dikmeme. Nasıl bu kadar keskin ve sivri yorum yapabiliyorsunuz yaşamadığınız bir konuda çok garipsiyorum. Aş ermek genel olarak gebelikte vücudun ve bebeğin ihtiyacı olan şeyi karşılamasını sağlar, nitekim demir bağlayıcım aşırı eksik olduğu ve tabi o dönemde de vücudumun demir bağlayıcısına ihtiyacı olduğu için şalgam suyu aş ermişim daha gebeliğimden habersiz mesela. Lütfen yaşamadığınız konularda insanları rencide edebileceğinizi düşünerek bu kadar keskin yorum yapmayın