Rabbim yardımciniz olsun insallh canım benimde enfeksiyondan yoğun bakıma alınmıştı bana gelme içeri alamıyoruz falan diyorlardı ısrarla gittim hiç boş bırakma 7 gün falan yattı çok şükür Rabbime atlattık kızım suan 4 yaşında sen hastahanye sürekli git sor yanına gitmeye calis atlatır Rabbimin izniyle anne sütü çok önemli bu süreçte