Kızlar cuma günü sabaha karşı doğum yaptım . Hastaneye yetişemedim evde doğurdum bebeğin eşini falan hastanede aldılar .her neyse oralar çok karışık ambulansla götürüldüm hastaneye ben dün taburcu edildim .ama bebeğimin kanında enfeksiyon varmış az bir şey. kızım şu anda yoğun bakımda bebeği götürdükleri zaman hemşire bana bir haftadan fazla kalmaz demişti kızlar lütfen psikolojim bozuldu benimle aynı durumu yaşayan varsa kaç gün kaldı bebekleriniz enfeksiyondan dolayı yoğun bakımda?? Bir de şu anda bebeğim araştırma Hastanesi’nde yarın süt götüreceğim ona gösterirler mi bana bebeğimi??