Sjdkjdkd12 vergi dairesine düşünce vergi dairesinden tc ile giriş yapıp bakıyodmben baya ödemedim birkaç sene . Tebligatlar kısmı var sitede orda gelen bir sey yoktu eve de gelmedi bit sey. 2 3 sene ödemedim. Faiz bindi tabii baya. Yapılandırma yapmıştım 2018 gibi .onuda birkaç tane ödedim .sonra ödemeyınce bozuldu.. en son 2019 yılıydı sanırım gene bir yapılandırma geldi taksitlendirdik.eşim ödedi sağolsun bir kısmını sonraki sene gene yapılandırma oldu bu kez eşim direkt tek taksit şeklinde kredi kartı ile ödedi hepsini 500 1bin TL falan faiz silindi sanırım tam hatırlamıyorum .oyle bitti sonunda. Haciz konursa da maaşın 4/1 ine konuyor banka hesabına yani