Minikmucizem_10 Eleftra_ hahahwhha bizimkide oyle cok fena.Esim bazen sakasina bu bizi satar da insallah ucuza satmaz diyo🤣🤣🤣🤣
Minikmucizem_10 Eleftra_ bizde sadece baba ve su kelimesi var.Su an yeni ev tasika durusriyls ugradiyorum.2 hafta icinde biter insallsh.Duzeni kurayim butun zamanimi kizimla gecirecem.
Eleftra_ Minikmucizem_10 aynen zaman gevirmek cokk onemli bide genetikte yatiyo altta. Bian once konusurlar insallah. Sizese kokay gelsin cocukla ev tasimak zor
Elmassss Minikmucizem_10 bu dönemde uyku terörü başlıyormuş benimde kızım 22 aylık oldu 1 aydır bu şekilde geçici bi süreçtir ama öyle olması da normal karşılanıyor
Minikmucizem_10 Elmassss evet ne gece uykusu var ne de gunduz.Aynen bu bi donem insallah cabuk gecer.Cunku ben bittim🥲
Minikmucizem_10 Eleftra_ allah razi olsun.Normalde beraber cok guzel vakit geciriyoruz ama bu aralr biraz ihmal ettim ev yuzunden.Aynen cocukla ev tasimak cok zor ya.iste hem esimin hem benim tarafimda gec konusma problemi var.Domtorumuzda genetik olabilir dedi.
Eleftra_ Minikmucizem_10 ara sira boule aksakliklar olabilyor hepimizde. Islerin bitince yine ilgilenirsin :)
Minikmucizem_10 Eleftra_ yurtdisinda yasiyorum🤣🤣aslen ankaraliyim.Belki gorusemeyiz ama burda arada konusur dertlesiriz.😆
Minikmucizem_10 Elmassss Sakinligimi koruyorum.Ona kizmiyorum.Cunku oda boyle olsun istemez.Gecici oldugu icin savrediyorum.Evladim sonucda ona hep sevgiyle yaklasmaya calisiyorum.Umarim hepde boyle olur.