Artık korkmaya başladım.Doktora goturmeyi dusunuyorum kizimi.24 aylık kızım uyku nedir bilmiyir.Uyusa dahi yarim saate bi kalkar oldu.Uykudsan surekli aglayarak uyaniyor.Fun icindede surekli herseye agliyor.2 yaş sendromu biliyirum ama bu kadari normal mi sizce?Korkum acaba herhangi bi saglik problemimi var diye acsba?