2mucizemm
Okul öncesi öğretmeniyim (Anasınıfı Öğretmeni) Bu işin mutfağında olan biri olarak söyleyebilirim ki okul öncesi eğitim alan yani anasınıfına giden çocukta elbette ki olumlu yönde değişiklikler oluyor. Sonuç itibariyle anasınıfı gelişigüzel eğitim verilen ya da çocukların sadece oyalandıkları bir yer değildir.
Sizi tenzih ederek söylüyorum ama insanlarda şu an böyle soru işaretlerinin olması bile oldukça yersiz çünkü anasınıfı bir lüks ya da olsa da olur olmasa da olur diye yaklaşılan bir eğitim kademesi değil çocuğun gelişimi için gerekli olan bir eğitim basamağıdır.
Çocuğumu 1.sınıfa gönderirsem bir faydası olur mu diye bir sorgu içine girilmiyorsa anasınıfı için de girilmemeli. Kısacası okul öncesi eğitim şart. 🙃🤸♀️
Önemli bir ayrıntı var ki; işin ehli olan üniversite yani eğitim fakültesi mezunu öğretmenlerin elinde olmalı çocuklar. Zira eğitim fakültesi olmayıp kendisine anasınıfı öğretmeniyim diyen o kadar çok kişi var ki.. Subyan kursları, küçük çaplı özel anaokulları.. Hepsinde fakülte mezunu olmayan insanlar dolu ama nasıl oluyorsa öğretmen sıfatı ile eğitim verdiklerini düşünüyorlar. Veliler bilinçli olup buna dikkat etmeli 💜