2mucizemm ben kızımı 3 yaşında kreşe başlattım. Kreşe başladığında ilk 6 hafta alışma süresi ve gerçekten zor olabiliyor süreç. Ama şu an bakıyorum, baya gelişme var kızımda. Hatta şöyle söylim kızım 2019 şubat doğumlu, ilk önce 2018 grubu ile devam ediyordu. Sonra 2019 grubu için sınıf oluşmaya başlayınca oraya aldılar. Orda da sınıfındakiler hep temmuz ağustos eylül doğumlu. Bu yaş grubunda 6 ay blişsel olarak baya fark oluşturuyor. Kreşte yaptıkları aktivitelere bakıyorum biz onları kızımla geçen sene yapardık ve yapardı da kızım. Ona rağmen ezberi daha güçlendi. Belki yaşıyla da ilgilidir bilmiyorum ama bir şarkıyı bir kere söyleyince hemen kendi tekrarlıyor, kitap okuyorum bir kere okuyorum ikinciye kendi yarım yamalak da olsa tekrar ediyor. Dikkati daha arttı gibi. Sosyal olarak da baya iyi oldu. Benim kızım hem yapı olarak hem de pandemiden kaynaklı çekingen bir çocuk ama onu da baya ilerletti. En önemlisi de ev dışında bir yerde de yaşayabileceğini gördü. Çünkü öncesinde kızımın hayatı sadece anne baba ve bakıcıydı. Ara sıra da anneanne babanne dede. Ama şimdi farklı bir yaşam alanı var. Kural öğreniyor, sıra beklemeyi, oyunda kaybedebileceğini vs vs. Tabii bunların yanında kötü şeyler de geliyor. Arkadaşlarından gördüğü olumsuz davranışlarda eve geliyor☺️