Sunshinemom benim kızım 21 aylık sıcağı hiç sevmiyor özellikle uyurken zaten çokda terliyor oyasaki evimiz serin oluyor üstünü benim kızda hiç örtmez ama ben normal gecelik giydiriyorum uzun kollu sadece ayağına çorap giydirmiyorum öyle uyuyor rahatca diğer kızım daha 4 aylık onada uzun kollu gecelik giydiriyorum ve çorapla yatırıyorum üzerinede ince birşey örtüyorum bence eviniz sıcaksa çorap giydirmeyin