Sunshinemom 10,5 aylık bebeğm evimiz çok sıcak 29-30 derece hep. Zıbın şortla yatıyor ama çorap konusunda kararsızım üstüne bişey istemiyor örtsem hemen açıyor çorap çok sıcaklatırmı zaten heryeri isilik🥲
minnosanne0 Sunshinemom 4,5 aylık bebeğim ev 24-25 derecede geceleri tek zıbın ince alt giydiriyorum çorap yok acaba diyip elliyorum sıcak ayakları hep üstünü zaten örttürmüyor asla. İsilikse zaten hiç giydirip te bunaltmayın çocuğu 😊
Pudingsever Sunshinemom yani cevabı vermişsin aslında. Çorapla bebek değil büyük insan bile yatmamalı yaz veya kış farketmez canım hava almaz ayak ve sıkar
VERA19 Sunshinemom Çoraplı yatırmıyorum kızımı o aylardan beri. Hem terliyor dediğiniz gibi,hem çoraplı yatırmak pek sağlıklı değil kan dolaşımı açısından. Aşırı soğuk bir hava yoksa giydirmiyorum bu sebeple🧸
Oktay0122 Sunshinemom kesinlikle corapsiz yatırın bi yazı okumuştum özellikle bebeklerin beyin gelişimiyle ilgili etkilendiği yazıyordu yatarken çorap cikar bebeğim 3.5 aylık
Ahimess07 Sunshinemom kızımın kırkı çıktıktan sonra çorap giydirmedim hasta olduğu zamanlar dikişsiz bol çoraplar giydirdim bir tek size de tavsiyem giydirmeyin Bir çok zararı var. Zaten havalar çok sıcak bebeğinizde rahatsız olur üstünün açması önemli değil terlemesin terlerse hasta olur asil :)
lalbg Sunshinemom kışın dahi çok sıcak odada yatmıyoruz ve asla çorap giydirmiyorum. Kan akışını yavaşlatıyor☺️
Esoca38 Sunshinemom çorap ile uyumak yetişkinler için bile zararlı. Kesinlikle çorap ile uyutmayin. Benim oğlum da sadece zıbın ile yatıyor bazen ince bir kısa kollu tulum giydirdigimde oluyor üstünde çok acıyor gece hiç sevmiyor battaniye falan onun keyfine bırakıyorum evde sıcak içimde rahat istedigiykadar açsın oda bunaliyor demekki :)
Bebegimm1 Sunshinemom ben kisin dogum yaptim corap giydirmedim ev sicak diye.birde corapla ayaklari terlemesin.beni bile rahatsiz ediyor corap uyurken bebegimide kendim gibi gorup giydirmedim.zaten uyurken giydirilmesi onerilmiyor.gunduz de giydirmiyorum ben
minikkusuuummm- Sunshinemom Kızım 7 aylık kolsuz atletle yatırıyorum. Üstünü de örtmüyorum. Bu hava da corapla bende yatamam o nasıl yatsın🤣
Wanderlust Sunshinemom zaten vucudu size cevabi soylemis cocukcagiz isilik olmus bir de corap giydirmeyin kisin dogalgaz 40ta yanar ev 23 derece sabit ustu hep acik ince muslin bile ortturmez ona ragmen hep corapsiz yatti hic hasta olmadi bu sicakta acik da yatsa corapsiz da yatsa 10 aylik olmus ztn hasta olmaz asiri kiyafete alistirmayin simdiden
Papatyamkuzum Sunshinemom cocuk doktorumuz bir yaşına kadar mutlaka çorap ayağında olsun dedi. Ben Mayıs ayında iki kat giydiriyordum. Bana artık tek kat giydirmen benim içim yeterli ama mutlaka çorap ayağında olsun dedi. Uyurken üstünü çok açan bi bebeğim var o yüzden uyurken dahi ayağında çorabı var. Bazen sabaha kadar çorabın teki yada ikisi de ayaktan fırlatılmış oluyo ama neyse 😅
Asden Arkadaşlar ben de çorapsız yatırıyorum ama ayakları hep buz gibi elleyince, Normal mi? Sizinkilerinde öyle mi?
denizmavisi1 Asden benim kızımda öyle 21 aylık artık üşüyüp üşümediğini biliyor bakıyorum ayaklarına buz gibi örtüyorum üstünü hemen geri açıyor üşüse üstünü açmaz diye düşünüyorum
CankizimRavzam Asden usudugunu anlamak için burnuna ve ensesine bak güzel anne eğer soğuksa üşümüştür o zaman da kısa kollu giyiyorsa uzun kollu giydir ama ince olsun ellerinin soğuk olması bişey ifade etmez dediğim gibi ense burun ve sırt kısmı önemli ❣️