20 gün sağdım ztn sütüm azdı hepten kesildi . Humananın çayını içtm ama bnde işe yaramadı . Ztn doktr demıştı bana bebegın cekmesıyle makına aynı degıl . Bebek cekınce bütün kanallar acılıyor yoksa sagarak sütün kesilir demişti bana. Ama herkeste aynı olurmu blmıyrm