Aynı dertten muzdaribim. Sütüm azaldı bebeğim emmek istemiyor. Mecbur mamaya başladım. Ama zorla emziriyorum. Bir yandan da sağıyorum günde 2-3 kere falan. Bazen süt çıkmıyor denecek kadar az oluyor. Ne yediysem çoğalmadı. Masajlar,sıcak sular falan fayda etmedi. Tek çözümü bebeğin uzun uzun emmesi ve sağım yapmak. Ama sağım bile bebek emmesi kadar etkili değil bence. Öyle olsa 10 günden fazladır yapıyorum bir gelişme olmuyor. Su iç ve emzirmeye çalış. Emzirince göğsüm sütleniyor az da olsa. Ama emmeyince hiç biri fayda etmiyor. Ben aldığım kilolarla kaldım. Süt yapsın diye ayıptır söylemesi b*k yemediğim kaldı🤣🤦♀️ Yemek hiç bir işe yaramıyor. Su bol iç ama.