Ben fa nın roll on kullanıyordum ama Bi yerde okudum cok zararlı diye. Kullanmayı bıraktım ama terleyince öyle kötü kokuyorm ki. Dus almaktan üst değiştirmekten bıktım. Zaten regl görmüyorum diye devamlı sıcak basıyor. Terlemediğim bir an yok nerdeyse