Atatemel BirPatiSever solomom aldım çok rahat ergonomik fakat zor ayarlanmasi filan tek başına daha sade bir kanguru alınabilir
Zeliff BirPatiSever burada bir arkadaşın tavsiyesiyle borooshbaby kullanmaya başladım çok memnun kaldım. Instagram’da sayfaları var oradan inceleyebilirsiniz çok kibar bir model kızım 17 aylık hâlâ kanguruyla çıktığımız olur dışarıya
Akbulut25 BirPatiSever bende chicco var cok rahat sling de asla rahat etmeyen bebegım kanguru da cok rahat seviyor
Tonrikanne Kaliteli kanguru derseniz babybjörn dür çok net. Ha pahalı mı evet ne yazık ki çok pahalı.
Minnosanne06 Tonrikanne evet pahalı ama kullanışlı diil bence. Solomom 4 yaşına kadar kullanilabiliniyo
Oldugugibibiri Tonrikanne ergonomik tek modeli var. 3d mesh olan. Onun dışında hiç de parasını haketmeyen şişirilmiş bir marka.
BirPatiSever Zeliff o markanın da kullanımı zor diye duymuştum. Çok ayrıntı varmış öyle tak çıkar olmuyormuş. Öyle mi
Tugrafra Zeliff kaç aylıkken kullanmaya başlamalıyız kanguruyu bendede var bebeğim 2,5 aylık erkenmı henüz
sevgielif123 Zeliff bende tavsiye üzerine bu markayı almıştım ama hiç memnun değilim kızım çok huzursuz içerisinde
Zeliff BirPatiSever hiçbiri o kadar kolay değil aslında ama alıştıktan sonra basit geliyor çıt çıt hemen takıyorsun.
BirPatiSever Akbulut25 chicco 9 kiloya kadar taşıyor. Bebeğimin 9 kilo olmasına 2 kilo bar. Uzun kullanamam onu maalesef
Ysmn11-11 BirPatiSever Mamadusbaby ergonomik kanguru her yöne fiyatı da uygun kullanımıda kolay ben memnunun ınstagramda ve youtube den bakabilirsin alan herkes memnun
BirPatiSever Ysmn11-11 mamadasın da pratik olmadığını çok ayrıntısının olduğunu duymuştum öyle değil mi
Ysmn11-11 BirPatiSever ayrintisi derken belini takiyorum bebegim küçük olduğu için destek yastığı var onu koyuyorum kolları takıyorum tamam