ebruneco1108 yani ben hayatım boyunca hep jilet kullanan biriyim haftada bir on günde bir kullanirim doğumdan sonra inanılmaz bir kaşıntı başladı her an cildirtcak derecede değil benimki ama rahatsız edici derecede ve fark ettim ki özel bölgem jilete karşı çok hassaslasmis çünkü ne zaman jilet kullanıyorum uzamaya başladığı an başlıyor kaşıntı çok can sıkıcı yıllardır kullanıyorum hiç böyle birşey yaşamadım mesela ona bağlıyorum afedersiniz iki dudak birbirine değiyor ya kıllar uzadıkça o degen yerde hemen kaşıntı başlıyor vajen iç kısımda yok sadece o bölge sizin dediğiniz gibi dudaklar kısmı iç kısım ben lazer epilasyon düşünüyorum artık 1 sene oldu hala geçmedi ayrıca şu zamandır tuylerimin eskiye nazaran çok daha hızlı uzadığını farkettim ben ondan da kaynaklanıyor olabilir bir ihtimal sizin de böyle olabilir diye söyleyeyim dedim