Egzama olabilir mi acaba ? Tam bilemedim ama benimde bacaklarım yanlarında ve koltuk altımda boynumda falan var özellikle sıcakladığım zaman çok kaşınıyor . Çözüm olarak pudrayı buldum ben bebek pudrası döküyorum ve ıslak bırakmıyorum , bebanthol un kaşıntı kremi de var onu da kullanıyorum dayanamadığım zaman , ama oraya nasıl olur kullanmak bilemedim