Deryadila ben de prima kullanıyorum bazen uyuduğu için uyandırmıyorum 6-7 saat bile altında kaldığı oluyo gram sızdırma yok içim rahat prima var diye altında.. ıslaklıkta yok.. şu prima sızdırıyo diyenlere de şaşırıyorum. Orantılı güzel bağlamıyosanız herhalde sızar. Hiç bi bez primanın yanından geçemez kalitesi yan bantından bile belli.. indirimleri takip ediyorum tanesi 58 kurusa denk geliyor diğer bezlerden çok farkı olmuyo