Benim kızım da 4 ay 24 günlük mama sandalyesinde tadımlara başladık dün itibariyle. Doktorumuz fizyolojik olarak bi sıkıntı görmedi, aksine destekli oturmaya çoktan hazır dedi. Doktorunuzu dinleyin ama en önemlisi bebeğinizi gözlemleyin. Bebekler belli ediyor isteklerini