Merhaba ✋🏼 ayın 26 sında 4. Ayımıza giriyoruz birkaç gün önce ishal nedeniyle doktora gitmiştik doktor muayene sırasında oğlumu oturttu hocam oturtmaya başlayabiliyo muyuz diye sordum destekli evet dedi ama tam olarak nasıl destekli günde kaç kez ve ne kadar süre diye sormayı unuttum 🤗 sizlerden fikir alayım ☺️