Merhabalar hanımlar. Oğlum çok hareketli bir çocuk gerçekten bir yerde oturması 2 saniye resmen hiç dur durak bilmiyor maleseff. O kadar yoruyor ki beni anlatamam bazen bir sorun mı var diye düşünmeden edemiyorum.. Mesela koltuktaki yastıkları sürekli yere atar, karlı çamaşır görsün hemen dağıtır, çamaşır asarım arkamdan astıklarını yerden toplarım, çay içeriz mesela masa da olduk olmadık her şeye dokunmak ister yapma demekten anlamıyor, sürekli çekmece karıştırmak istiyor mutfak banyo yatak odası hiç fark etmez, banyoya giriyor çıkarıyorum kapıyı kitliyorum o sıra hemen mutfağa koşuyor, mutfaktan çıkarıyorum hemen salona tv ünitesinin üzerine çıkıyor ordan alıyorum yemek masasının üstüne çıkıyor size yemin ederim hepsi belki 5 dakika içinde oluyor ve bu şekilde sabahtan akşama kadar hep böyle devam ediyor. Akşam yattığımda topuklarımın acısını hissediyorum resmen. Mesela akşam uyuyacak ama uykuya dalmıyor sürekli uğraş peşinde, park yatakta yatıyor fermuarı açmayı öğrendi açıyor ben kapatıyorum ama o onu unutmuyor hemen tekrar açıyor böylelikle uyku saatini geçiriyor hep 🤦🏻♀️ Mesela balkonda duvarımızın bir kenarı çatlamış hemen onu fakedip soymaya çalışıyor yapma diyoruz yok Yani hep ufacık kimsenin aklına gelmeyecek detaylar peşinde 🥺 Koltuğum camın önünde mesela koltuğa çıkıp cama çıkıyor sürekli o yüzden koltuğumu salonun ortasına kadar çekiyorum bu sefer tv ünitesine yaklaşıyor koltuğum bu sefer yine koltuğa çıkıp tv ünitesine çıkıyor 🥺 Yani yemin ederim bu kadar yazı yazdım ama hala anlatacak o kadar çok şeyim var ki.. Canı sağ olsun ama gerçekten korkuyorum acaba bir durum olabilir mi diye. Siz ne düşünüyorsunuz hanımlar normal midir? Anormal bir durum sezdiniz mi? Ya da problem ne olabilir?