Bendenizsirine Adarenn renk konusunda çoğu kişi oyle demis haklı olabilirsiniz değerlendiriyorum güzel yorumunuz icin teşekkürler 🙂
Melis84 Bu modelde beden ölçüsü önemli bence. Zayıflarda bu büzgülü modeller hoş oluyor ama kg varsa daha kilolu gösteriyor mesela mankendeydik duruşunu beğenmedim ben 🤗
Laden Lütfen post sorusunu cevaplayınız annelerimiz. alakasız yorumlar karşılıklı olarak silinmiştir bilginize. Keyifli forumlar🌺