Anneyimmmbeen Tosbik4321 bizde 3 mm vardı iki ay önce sıvı bi ilaç verdiler eczaneler hazırlıyor size verilmedi mi ?
Tosbik4321 Geçen gün doktora gittik test verdik ürik aşık yüksek çıktı eczanede ayarlama bı karışım verdiler sabah -ogle - akşam kullanacağız bir ay sonunda tekrar kontrol var inşallah düşer