Bebeğim kırk günlükken kalça ultrasonunda sol böbrekte 1.5 mm kum kristali çıktı . 4 aylık şimdi kontrolden geldik sol böbrekte 5mm taş oluşmuş . Ve kanalda 3 mm kum var . Neler yapmalıyım tecrübeli anneler bilgi verirse sevinirim . Mamadan olur diyorlar mama degistirmeli miyim .hipp kullanıyorum