Selin1234 Gulde09 normal keki yapıyorum saklama kabına ya da kiliti poşetin içine koyuyorum daha sonra misafir geleceği zaman yarim saat bir saat öncesinden çıkarıyorum o şekilde
Feyzosunannesi Gulde09 kurabiye, sarma, börek, kek ben bunları pişirip atıyorum buzluğa aniden misafir gelince çıkarıp sadece ısıtıyorum
123401 Bebegimicin81 suyunu az mı koyuyorsunz peki normal şekilde mi ? Hani buzlu koyduğunuz icin buzu eriyince de sulanıyor mu
Deletedmom27337 Gulde09 çiğden pişmemiş kurabiyeler Pişmiş sarma Pişmiş kuru dolmalar (Sarma ve dolmayı 5 dk buharda kaynatıyorum herkes yeni yaptım sanıyor 😂) Pişmemiş Yufka börekleri buzu çözülmeden yumurta sür at fırına Tavuk haşla didikle salata yaparsın şipşak
cikolatahurma Gulde09 bugün ilk defa yaptığım ve çok beğendiğiniz bir kurabiye söylüm nefis yemek tarifleri de kahve Yanı kurabiye yazın az malzemeli ve çok kolay
Gulde09 cikolatahurma deneyeceğim tarifi canım çok güzel görünüyor. Buzluğa atıp çıkardın mi hiç? Tadı aynı kalıyor mu
cikolatahurma Gulde09 saklama kaplarında atarsan sıkıntı olmaz çıkardığında pudra şekeri ve tarçına bulayabilirsin Ben tarifte baya değişiklik yaptım badem fındık rondodan geçirip ekledim ha bide tahin varsa 2 kaşık tahinde koyarsan tadı şahane oluyor ufak ama çok lezzetli oluyor