Syyyy bence fikir alış verişinde bulunmak doğal güzel bişey Aile hekimimiz tercih meselesi dedi vurdurmak isterseniz size kalmış, ki bunu sormak anketlemek gayet normal sonuçta buradaki amac belli bilmediklerimizi ögrenip, bildiklerimizi paylaşmak gene de teşekkürler ☺️