Merhaba Cici Annişler 🌹 oğlum 2 aylık Buğün 2 aylık aşıları oldu çok şükür 🤲 3 aylık ( ROTA ) aşısından bahsetti saglık hekimimiz isteğe bağlı olarak yaptırılıyormuş ücretli bir aşıymış, ücretinden ziyade gercekten yaptırılmalımı ? Yaptırılmamalımı ? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌺☺️