ikizlerinanasiii İlk takdirdigimda az acı hissetmiştim ikinci doğumdan sonra yine taktırdım felaket geçti anlamadım niye öyle oldu takan kişiyle de alakalı olabilir bilemiyorum 4 gün oldu zaten daha
Ursm-2 ikizlerinanasiii benimde öyle oldu iki gün oldu hala acı var acımıyor diyenlerin gazına geldim canımdan can gitti nasıl düzelecek bilmiyorum
aslansmomm ikizlerinanasiii ikinciyi istediğiniz için mi spirali çıkarttırdınız yoksa spiral ile mi hamile kaldınız
Bugrayolu Cemrebebek yaptırdım canım hiç acı hissetmedim gittiğimde adetli değildim yeni doğum yaptım 2 ay 10 günlük bebegim 1 ay sonra kontrole çağırdı adet sancısı gibi bir ağrım oldu oda uzandım dinlendim geçti bende senin gibi çok korkuyordum ama 5 dakika bile sürmedi 😇