Cemrebebek Merhaba güzel anneler perşembe gününe Randevu aldım spiral taktırmak için ama aşırı derecede korkuyorum. Nolur bana cesaret verin takarken acıyacak diye çok korkuyorum 😔
ikiPrensesAnnesi20 Cemrebebek ben taktırdım hiç acımadı bı taktirdiktan sonra hafif karın ağrısı oldu o kadar
Asyaayaz1 Hiç acımıyor anlık bişey hissediyorsun kasıklarında regl olcak hissi olur ya hafif kasık ağrısı onun gibi :) eve gelincede parol içtim doktorum demişti hiç bir sıkıntı yaşamadım
Yengecanne_ Bugrayolu kızlar ben korktum taktırmadım ikinciye hamile kaldım doğum felaket bir acı öyle düşünün
Asyaayaz1 Yengecanne_ hayır sormuştum doktorum düzenli kontrollerine gel onun dışında korunmana gerek yok demişti .
Cemrebebek Eysar aile sağlık merkezinden randevu aldım bana dediler hamile olmadığına dair kan tahlili sonucuyla gel dedi. Orda takıyolar ücretsiz sen bişey almıyorsun.
Asyaayaz1 Cemrebebek giderken o kadar korkmuştumki ay acıcak ay şöyle olsak sanki doğuma gircek gibi stresliydim 😅ordan çıkınca kendime gülmüştüm 😂
Bugrayolu Cemrebebek yaptırdım canım hiç acı hissetmedim gittiğimde adetli değildim yeni doğum yaptım 2 ay 10 günlük bebegim 1 ay sonra kontrole çağırdı adet sancısı gibi bir ağrım oldu oda uzandım dinlendim geçti bende senin gibi çok korkuyordum ama 5 dakika bile sürmedi 😇