Zynpfirat @“Denizanasi92”#p21170128sadece aşı yaptırdığın gün yaptırma bir sonraki yaptırabilirsin demişlerdi.
Bestemm Ozgemre ilk gün bacakları acıyordu ağladı biraz calpol verdim o gün akşam aşı olduğu gün. Sonraki gün geçti hiç bir belirti yaşamadık çok şükür ama bizim 2. Ay aşısında hiç yan etki olmamıştı çok şükür.