Melekinannesi tam normal mümkün değil eğer yukarı çıkarsa konuşuruz normal doğumu dedi, normal doğumu savunan bir doktor idi, sonra çok şükür normal oldu ama stres yapmayın sağlıkla doğsun da nasıl geleceğine bebişiniz karar versin, ben gercekten boş yere çok stresliydim.