Melekinannesi Benim 3. Doğumumdu. Biraz aşağıda dedi ve kesinlikle yorulmak yok, az yürüyüş çok dinlenme dedi. Ne kadar dinlenirsen, o kadar yukarı çıkma ihtimali yüksek olur dedi. Zaten çok aşağıda değildi, bnmde hep erken doğum olduğu için zaten yatıyordum ama bir işe yaradı ve zamanında doğurdum çok şükür 😄 Seninki ne kadar aşağı inmiş ? Rahimi kapatıyor mu ?