Aysemia o kadar haklısınız ki aylarca yoğun bakım kapısında bekledim ve taburculuk sormasıda 2 3 ay ropa devam ettik ve yoğun bakıma bebeğimin yanıma girdiğimde bu muayneye denk gelip dayanamayıp dışarıya çıkmıştım ama bebeğimin sağlığı için dedim. Sonrasında da muayne sırasında hep yanında oldum körlüğe kadar gidebilen bir şeyi nasıl şansa bırakıyorlar bebeklerini ağlıyor diye aklım almıyor ya benim. İhmalsizlikten çocukların hayatlarıyla oynuyorlar