Happykorkmaz muhvefinans amin inşallah 🙏🏻 Zor bir süreç ama inşallah güzel haberler alırsınız bu şekilde atlatmış olursunuz. Sonucunuz iyi çıksın diye dua ediyorum ama yine de bişey olur sormak isterseniz yazabilirsiniz
Happykorkmaz muhvefinans doğumda K vitamin aşısı yapılıyor sünnet zamanında kanama durmayınca bebeğime de tekrar yapılmıştı sizde öyle olmadı mı aşı yapılsa da değer düzelmiyor mu?
muhvefinans Happykorkmaz aşı yapıldı ama neden kanama olduğu hala muamma. Hatta kan kusunca ikinci doz yapıldı. Doktorum Prof meslek hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım dedi.
Happykorkmaz muhvefinans Allah sağlık versin bebeklerimize cidden siz böyle söyledikçe o günler aklıma geliyo aynı şeyleri duydum hep bende
muhvefinans Happykorkmaz sizi o kadar iyi anlıyorum ki çaresiz kaldığım anları düşünüyorum da inanın zor günler geçirdik doğumunda sevincimiz hüzne karıştı. Bir de çoklu besin Alerjisi eklendi. Allah bebeğimizin ve bizim yardımcımız olsun 😞
Happykorkmaz muhvefinans alerji durumunu bizde yaşıyoruz hala hem besin hem de cildi atopik kaşınmalar kızarıklıklar 😬
muhvefinans Happykorkmaz Faktör 9 sonucu çıktı 50.7 doktor risk yok dedi. Faktör 5 i sonucunu bekliyorum.
aleyytncr Happykorkmaz oğlunuzun sünetten sonra kanaması oldumu bizde sünnet olduk sünnet esnasında kanaması çok olmuş ama sonrasında hiç olmadı doktor sanırım şüphelendi hemotolojiye yönlendirdi